جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی و مدارس علمیه خواهران استان با صدور پیامی ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی با صدور پیامی شهادت شهید اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إنا لله و إنا الیه راجعون

شهادت مجاهد شهیدالقدس اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از همراهان ایشان را به محضر مبارک بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری دامت برکاته و ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، تسلیت عرض می کنیم .

قطعا این شهادت از الطاف خفیه الهی بوده و مسئولیت ملت و دولت ایران را درقبال محور مقاومت و حمایت از جنبش حماس بیشتر می کند.

امیداست سیاست مقاومت محور، همواره سرلوحه دولتمردان نظام اسلامی بوده و با پاسخی سخت و پشیمان کننده بتوانند دین خود را نسبت به خون خواهی رهبر شهید مقاومت فلسطین ، این مهمان عزیز ادا نمایند.

مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

شهادت اجر و پاداش جهاد مخلصانه فی سبیل الله است

ترور بزدلانه شهید اسماعیل هنیه که نشان گر ترس و وحشت رژیم صهیونیستی و حامیان خونخوار آن می باشد، زمینه اضمحلال این رژیم غده سرطانی را بیش از پیش فراهم می‌کنند.

همه آزادگان جهان می‌دانند که ترور شخصیتهای بزرگ و رهبران اسلامی نشانه بزدلی و ترس عمیق دشمنان اسلام از بیداری اسلامی و مقاومت است.

باید این بشارت را به همه آزادمردان جهان و مسلمین جهان داد که خونهای به ناحق ریخته شهیدان علی الخصوص شهیدان قدس درخت مقاومت و بیداری را در جهان آبیاری کرده و روز به روز جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان قویتر خواهد شد و اگر جوامع اسلامی دست به دست هم دهند خیلی زودتر از موعد مقرر این غده سرطانی را نابود شد.

ترور شخصیت ها و رهبران مقاومت نه تنها خللی در عزم و اراده پولادین امت محمد رسول الله ایجاد نمی کند بلکه عزم آن ها را برای نابودی دشمن خونخوار و کودک کش صهیونیستی بیشتر خواهد کرد.

مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها شاهین دژ شهادت شهید مقاومت اسماعیل هنیه را خدمت حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای و همه مسلمین و آزادگان جهان علی الخصوص مردم مظلوم فلسطین تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال نابودی بیش از پیش غده سرطانی صهیونیست را مسئلت می دارد.

مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

شهادت مبارز خستگی ناپذیر و شخصیت تأثیرگذار و برجسته مقاومت اسلامی «شهید اسماعیل هنیه» را به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، رهبر جامعه اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و جامعه مسلمانان خصوصا مردم مقاوم فلسطین تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

شهید مجاهدی که عمر شریف خود را در مسیر آزادی قدس قرار داده و در این مسیر بسیاری از عزیزان خانواده خود را تقدیم اسلام نموده است.

دشمن گمان نکند که با شهادت رهبران و بزرگان اسلام و مقاومت، مردم آزادی‌خواه از این مسیر خود به عقب باز خواهند گشت، بلکه مسلمانان با این شهادت‌ها بیدارتر و مقاوم‌تر گشته و خون شهید مانند حیاتش یا حتی بیشتر از زمان حیاتش کارآمدتر خواهد بود.

ریختن خون شهید در کشور مأمن خود، خون‌خواهی را برای سربازان غیور جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر می‌نماید.

رژیم غاصب اسرائیل آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و پیروزی اسلام و مسلمین و آزادی غزه نزدیک است ان‌شاءالله.

مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان سلماس:

بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَیٰ لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ آنان که به خدا ایمان آورده و به کار نیکو پرداختند خوشا بر احوال آنها، و بازگشت و مقام نیکو آنها راست.

این شهید مجاهد که از جمله پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف بود، بارها در معرض شهادت قرار گرفت و سرانجام توسط دست‌های پلید تروریسم به درجه رفیع شهادت نائل شد. بی‌شک شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

شهادت اسماعیل هنیه، این مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظّم انقلاب اسلامی ایران(مد ظله العالی)، ملت قهرمان فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و انتظار داریم به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انتقام خون پاک آن شهید مظلوم از رژیم پلید غاصب صهیونیستی گرفته شود.

مدرسه علمیه فاطمیه نقده :

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﺒﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ.

دشمنان به خیال باطل خود خیال می کنند با ترور شخصیت های جبهه مقاومت حرکت پیروزی بخش این جبهه ومسیر رو به زوال رژیم کودک کش صهیونیستی را متوقف خواهند کرد و حال آن که نمی دانند آن ها تلاش دارند با دهان خود آتشی را که خدا برافروخته خاموش کنند که هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

این ترورها و شهادت شهید القدس اسماعیل هنیه موجب وحدت بیش از پیش ملت های مقاومت اسلام و حمایت جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت را فراهم خواهد کرد و با عزمی استوار در برابر رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی صف آرایی خواهند کرد.

شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از همراهان ایشان را محضر مبارک بقیه الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری دامت برکاته و ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهید عزیز و پیروزی ملت مقاومت فلسطین را مسلئت داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha